I en liten bygd som Hurdal, kan det være krevende å nå ut til akkurat din kundegruppe.

Nå blir det mulig å fange oppmerksomheten til folk i Hurdal gjennom interessante artikler.

Ved hjelp av målrettet innholdsproduksjon kan du markedsføre din bedrift, ditt produkt eller din tjeneste på en måte som viser akkurat hva du tilbyr.

Slik fungerer det

Ta kontakt med en av våre dedikerte journalister og be om en samtale.

Sammen blir dere enige om hva som skal profileres og på hvilken måte.

Journalisten kommer til din bedrift for å gjøre et intervju eller lage en reportasje. Etterpå skrives en artikkel om temaet dere har blitt enige om.

Artikkelen, med bilder, publiseres på Visit Hurdal. Linken kan du dele i sosiale medier, og du kan sende den i nyhetsbrev til dine kontakter. Det gjør vi også.

Gøyale vinklinger

Vi vet at det du vil profilere, er det du skal selge. Vi skriver ikke at vi har drukket kaffe sammen mens vi pratet om produktet ditt, men går rett på sak. Det du selger, er det vi fremmer. Sammen finner vi gode innganger for å skape en interessant leseropplevelse om ditt produkt.

For noen vil det være en tjeneste som skal selges, da skriver vi om den. Kanskje kan vi finne en kilde som bekrefter hva slags endring det førte til å få denne hjelpen? For andre er kjøpergruppen større enn bedriften kan forsyne. Da kan det være aktuelt å lage en artikkel som tiltrekker arbeidstakere til bedriften. Dine behov er det vi jobber etter.

Dette er annonsørinnhold:

Annonsørinnhold er en type markedsføringsinnhold som er laget i samarbeid mellom en annonsør og en medieplattform. Det har som mål å promotere en vare, tjeneste eller merkevare, men det er presentert på en måte som ligner på redaksjonelt innhold.

Typiske kjennetegn på annonsørinnhold:

  • Det er betalt for av en annonsør (en bedrift eller merke).
  • Det er ofte utformet for å engasjere og informere, snarere enn å fremstå som tradisjonell reklame.
  • Det er vanligvis mer subtilt enn reklame og vil bli tilpasset Visit Hurdals stil og målgruppe.
  • Det skal merkes tydelig for å skille det fra ordinært redaksjonelt innhold.

Formålet med annonsørinnhold er å skape verdi for leseren samtidig som det tjener annonsørens kommersielle mål. Det kan være artikler som informerer eller underholder, men som også har et salgs- eller merkevarefokus i bakgrunnen.

Dette er en effektiv måte å nå målgrupper på en mer troverdig og engasjerende måte sammenlignet med tradisjonelle annonser.

Kom i gang til en god pris

Akkurat nå kjører vi kampanjepriser på innholdsmarkedsføring.

Få din helt egen artikkel til en startpris av 6000 kroner eks mva, avhengig av bedriftens størrelse og artikkelens omfang.

Ved å legge til 3000 kroner på fakturaen (eks mva), kan du sponse en sak fra lokal-livet i Hurdal. Lokale leseropplevelser skaper tilhørighet til Hurdal, engasjement rundt nettstedet og flere besøkende til siden. Du kan være med å bestemme hva som skal skrives om, hvis du ønsker det. Din logo vil bli synlig som sponsor av artikkelen.

Bruk en god journalist

Hos oss lager du personlige avtaler med journalisten som skal skrive. Du er kanskje vandt med å være prisgitt hvem som dukker opp hos deg etter å ha skrevet kontrakt med et større magasin. Her vet du akkurat hva du får.

I listen nedenfor fører vi opp personer som kan kontaktes for innholdsmarkedsføring. Dette er godkjente journalister som også bidrar til vekst og utvikling av Visit Hurdal. Du lager avtalen direkte med dem.

Mari Rosman

Mari Rosman er utdannet journalist med bachelor i journalistikk fra Høgskolen i Bodø. Hun har også studert journalistikk ved Murdoch University. Mari har jobbet for mediehus som Aftenposten, Stavanger Aftenblad og Sunnmørsposten.

Telefon: 90616841

Epost: [email protected]